دکتر مهدی بیکایی

مشاوره روز های شنبه از طریق تماس تلفنی ، رزرو نوبت با هماهنگی قبلی انجام میشود .

جراحی بینی و شیردهی

جراحی بینی و شیردهی

 

 

امروزه جراحی زیبایی بینی در بین جوانان از استقبال گسترده ای برخوردار می باشد. به طوری که اغلب خانم های جوان به این پروسه تمایل نشان می دهند و خواهان انجام آن نزد یک جراح یا پزشک حاذق می باشند. اما باید متذکر شویم که خانم ها محدودیت هایی نسبت به آقایان دارند و آن هم فرآیند جراحی  زیبایی بینی و شیر دهی یا بارداری می باشد. این عامل باعث شده است که پرسش های زیادی در کنار جراحی بینی و بارداری یا جراحی بینی و شیردهی برایشان ایجاد شود.

 

 

در این مقاله برخی از نکات را متذکر می شویم تا نگرانی ها و اضطراب آنان کاسته شود و با دید واقعی و منطقی آن را اعمال کنند. 

پروسه جراحی بینی همزمان با شیردهی باعث نگرانی برای مادرانی است که خواهان جراحی بینی هستند اما چون در زمان شیردهی به نوزاد اند باعث اضطراب نسبت به تاثیر بیهوشی در نوزاد، یا مشکلاتی که در زمان شیردهی در مادران ایجاد شود، در بر می گیرد.

 

 

جراحی بینی همزمان با شیردهی

 

باید گفت که جراحی زیبایی بینی به صورت همزمان برای مادران شیرده هیچ گونه مشکل و نگرانی ایجاد نمی کند و تنها عاملی که باید بسیار احتیاط در آن صورت گیرد،این است که بلافاصله بعد از جراحی نمی تواند به نوزاد شیر دهد و باید تا 12 ساعت صبر نماید تا داروهای  بیهوشی از او کاملا برطرف شود و قادر به آغوش کشیدن نوزاد باشد. زیرا این داروها در نوزاد تاثیر گذاشته و سبب خواب آلودگی نوزاد نیز خواهد شد.

شایان ذکر است که مادرشیرده حتما باید قبل از عمل به پزشک یا جراح اطلاع دهد تا جراح با تجویز آرام بخش هایی از آنتی بیوتیک ها یا برخی مسکن ها اقدام نمایند و هیچ گونه خللی بر نوزاد و یا شیر مادر وارد نشود.

 

آزمایشات قبل از جراحی زیبایی بینی کدامند

 

قبل از اعمال جراحی زیبایی بینی پزشک یا جراح بینی از خانم ها برخی از آزمایشات را خواستار می باشد که در صورت باردار بودن، جراحی زیبایی بینی به دو تا سه ماه بعد از زایمان به تاخیر بیندازد. زیرا در حین بارداری خطراتی بر جنین و مادر ایجاد می شود که انجام عمل درست نیست.

 

انواع بینی

 

بینی در کل به دو قسمت تقسیم می شود، بینی های که از تعداد خیلی کمی غضروف همراه با مقدار زیادی پوست و گوشت تشکیل شده است بطوری که کمی مایل به پایین و پهن نیزمی باشد، اما بینی هایی هستند که غضروف ها بیشتر ازپوست می باشد

در نتیجه به این نوع بینی ، استخوانی گفته می شود و باید جراحی بینی استخوانی در فرد اعمال شود . متذکر می شویم که دوره نقاهت هر کدام از جراحی ها با هم متفاوت بوده و در صورتی که به جراحی غیر حاذق مراجعه شود برخی از عوارض جانبی را به همراه می آورد.

 

سایر خدمات دکتر رستمی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی ترمیم بینی

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی مردانه