دکتر مهدی بیکایی

مشاوره روز های شنبه از طریق تماس تلفنی ، رزرو نوبت با هماهنگی قبلی انجام میشود .

تنفس پس از جراحی بینی

تنفس پس از جراحی بینی
یکی از نگرانی های افراد برای جراحی بینی ، امکان بروز مشکلات تنفس پس از جراحی بینی می باشد، که اگر در هنگام عمل بینی اصولی از قبیل رفع پولیپ بینی و ضایعه ها، اصلاح صحیح توربین و شاخک ها و غیره با دقت و صحیح رعایت شود، می توان این اطمینان را داشت حتی اگر بینی کوچک شده باشد با هیچ گونه مشکل تنفسی بعد از عمل بینی مواجه نخواهید شد. اگر به دنبال فهمیدن علت بروز تنگی تنفس بعد از رینوپلاستی هستید یا می خواهید با راه های بهبود تنفس پس از جراحی بینی آشنا شوید ، این مقاله از سایت دکتر مهدی بیکایی   بهترین جراح بینی تهران را از دست ندهید.
ادامه مطلب

جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی
سپتوم یا تیغه بینی ، دیواره ای از جنس استخوان و غضروف است که بینی را به دو سوراخ جداگانه تقسیم می کند. وقتی سپتوم به یک طرف بینی منحرف گردد، انحراف تیغه بینی ایجاد می شود. بهتر است بدانید برخی از افراد با انحراف تیغه بینی متولد می شوند و در برخی از افراد در اثر برخورد ضربه ایجاد می شود. در انحراف بيني ، یک مجرای بینی بسیار کوچکتر از دیگری است ؛ این امر ، می تواند تنفس را دچار مشکل کند. سایر علائم انحراف تیغه بینی ، ممکن است شامل خونریزی مکرر از بینی و درد صورت باشد. لازم به ذکر است که جراحی ، تنها راه برای رفع انحراف دماغ می باشد.
ادامه مطلب

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی
عمل بینی طبیعی در تهران به جهت برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که طی آن از ایجاد قوس زیاد اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود. سایر نواقص بینی؛ همچون پهنا، قوز بینی، انحراف یا کجی بینی در صورت نیاز برطرف خواهد شد. در نمونه های جراحی بینی طبیعی ، نیمرخ صاف یا با قوس کمی همراه است و مانند فرم بینی های عروسکی ، انحنای زیادی ندارد ؛ اما در مقابل ، طول بینی ، ارتفاع و حجم کلی بینی زیبایی لازم را به چهره برمی گرداند تا چهره طبیعی فرد حفظ شود. بعد از سپری شدن دوره نقاهت عمل بینی طبیعی، تورم بینی
ادامه مطلب

ده نکته ای که باید بعد از جراحی بینی از آنها اجتناب کرد

ده نکته ای که باید بعد از جراحی بینی از آنها اجتناب کرد
یک عمل جراحی بینی می تواند نتایج چشمگیر، رضایت بخش و بسیار مثبت را برای شما به ارمغان آورد. اما جراحی فقط نیمی از راه است. هنگامی که اتاق عمل را ترک کردید تا به خانه بروید و دوره نقاهت خود را آغاز کنید ، حفظ این تغییرات جدید و تحقق این نتایج بستگی به شما دارد. در حالی که هر فرد با سرعت متفاوتی بهبود می یابد ، شما می توانید …
ادامه مطلب

سوهان کشیدن بینی پس از جراحی بینی

سوهان کشیدن بینی پس از جراحی بینی
سوهان کشیدن بینی چیست؟ یکی از روش‌های جراحی بینی سوهان کشیدن یا رسپینگ است، که از آن برای اصلاح مشکلات کوچک بینی مانند صاف کردن استخوان بینی و از بین بردن قوز بینی و برآمدگی‌های جزئی استفاده خواهد شد. قوز بینی تاثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر بینی و همینطور ظاهر فرد خواهد داشت و همینطور موجب کاهش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. ابزاری که برای سوهان بینی استفاده می‌شود؛ از جنس فلز و فولاد ضد زنگ بوده و دندانه‌های بسیار ریزی دارد.
ادامه مطلب

از بین بردن سریع کبودی بعد از عمل بینی

از بین بردن سریع کبودی بعد از عمل بینی
علت ایجاد کبودی بعد از جراحی بینی علت ایجاد این کبودی ها این است که پزشک جراح هنگام عمل جراحی بینی استخوان های بینی را به قصد قلمی کردن بینی از چند جهت شکسته می شود و استخوان ها را در خط وسط به یکدیگر نزدیک می شود. خونی که به واسطه این کار از استخوان ها به هنگام شکسته شدن خارج می شود به زیر پوست می رود و حالت خون مردگی و کبودی ایجاد می کند و نباید موجب نگرانی برای افراد شود.
ادامه مطلب

تنفس بعد از جراحی بینی

تنفس بعد از جراحی بینی
این عارضه علت های مختلفی دارد که یکی از علت ها تشکیل لخته های خون و همینطور ترشحات در داخل مجاری بینی می باشد که منجر به مسدود شدن این مجاری خواهد شد . برای رفع آن پزشک متخصص سرم و اسپری شست و شو را برای شست و شوی بینی بعد از جراحی تجویز خواهد کرد که باید طبق دستور استفاده شود.  از علت های دیگر بروز این عارضه می توان به تورم بینی بعد از عمل اشاره کرد که با کاهش تورم، تنفس فرد بهبود خواهد یافت. 
ادامه مطلب

نقش پوست در جراحی بینی

نقش پوست در جراحی بینی
دلیل سنگین بودن پوست در قسمت نوک بینی و هم چنین ضخامت زیاد آن باعث می شود که ظرافت های انجام شده در جراحی بینی در قسمت نوک بینی دیده نشود . به این دلیل است که این افراد نمی توانند. رینوپلاستی یک روش محبوب برای کسانی است که به دنبال تغییر شکل بینی و بهبود ظاهر کلی صورت خود هستند. با این حال، برای افرادی که پوست ضخیم دارند، این روش می تواند پیچیده تر باشد. پوست ضخیم می تواند دستیابی به نتایج مورد نظر را دشوار کند، زیرا بافت انعطاف پذیری کمتری دارد و در برابر فرآیند تغییر شکل مقاومت بیشتری دارد. برای اطمینان از بهترین نتیجه ممکن، همکاری با یک جراح مجرب و با تجربه بسیار مهم است.
ادامه مطلب

کم خونی در عمل بینی

کم خونی در عمل بینی
 آیا کم خونی در عمل بینی خطرناک می باشد؟ پیش از انجام جراحی زیبایی بینی، متخصص گوش و حلق و بینی برای بیمار درخواست انجام آزمایشات را می کند و یکی از این آزمایشات به منظور تعیین میزان هموگلوبین و کم خونی در افراد است.  در صورتی که میزان هموگلوبین خون بیشتر از 10 باشد انجام جراحی زیبایی بینی برای فرد منعی ندارد.
ادامه مطلب

جراحی بینی و شیردهی

جراحی بینی و شیردهی
در این مقاله برخی از نکات را متذکر می شویم تا نگرانی ها و اضطراب آنان کاسته شود و با دید واقعی و منطقی آن را اعمال کنند.  پروسه جراحی بینی همزمان با شیردهی باعث نگرانی برای مادرانی است که خواهان جراحی بینی هستند اما چون در زمان شیردهی به نوزاد اند باعث اضطراب نسبت به تاثیر بیهوشی در نوزاد، یا مشکلاتی که در زمان شیردهی در مادران ایجاد شود، در بر می گیرد.
ادامه مطلب