دکتر مهدی بیکایی

مشاوره روز های شنبه از طریق تماس تلفنی ، رزرو نوبت با هماهنگی قبلی انجام میشود .

بهترین سن جراحی بینی

 

 

 

 

بهترین سن جراحی بینی 

بیشترین متقاضی عمل بینی چه کسانی هستند ؟

مراجعه کنندگان جهت جراحی بینی معمولا افرادی می باشند که دارای بینی بزرگ، بیش از حد کوچک، قوزدار، نامتقارن و غیره هستند. همچنین جوانانی که در سن بلوغ هستند به دلیل بزرگ شدن بینی و تمایل به داشتن چهره زیباتر نیز جز کسانی می باشند که تمایل به انجام جراحی رینوپلاستی دارند.

کاندیدای مناسب جراحی بینی چه کسانی هستند؟

در هر فرایند جراحی زیبایی ، برخی افراد با شرایط ویژه ، بعنوان کاندیدای مناسب برای بهره مند شدن جراحی شناخته می شوند. به طور کلی ، افراد دارای شرایط زیر ، بعنوان کاندید ایده آل برای فرایند عمل جراحی بینی معرفی می شوند:

  • افرادی که بینی آن ها به دلیل وجود مشکلات فانکشنال باید تحت درمان قرار گیرد.
  • افرادی که بینی آن ها به دلیل وارد آمدن ضربه آسیب دیده و گاهاً دچار شکستگی یا انحراف و مشکلاتی در شکل ظاهر و عملکرد بینی شده اند.
  • افرادی که به دلایل ژنتیکی و مادرزادی ، دارای بینی دفرمه هستند.
  • افرادی که از شکل و عملکرد بینی خود ناراضی بوده و خواهان بهبود آن می باشند.

داوطلبین جراحی بینی در تهران باید نگاه منطقی به این فرایند درمان داشته باشند. پزشک با بررسی تاریخچه پزشکی بیمار از سلامت روحی و جسمی مناسب برای قرار گرفتن تحت فرایند عمل بینی وی کسب اطمینان می نماید.

بهترین سن جراحی بینی چند سال است؟

بهترین سن جراحی بینی زمانی است که فرد به بلوغ جسمی رسیده باشد و از سن جوانی و دوران شادابی و سلامت پوست نیز فاصله نگرفته باشد، با توجه به اینکه تمایل به زیبایی و زیباتر دیده شدن در همه ما وجود دارد این سوالات ممکن است از سنین خیلی پایین در ذهن همه ما ایجاد شده باشد که بهترین سن برای عمل بینی چند سال است؟

معمولا سن مناسب برای عمل بینی بین 20 الی 30 سال می باشد، چرا که در این بازه سنی اجزا صورت فرد کامل رشد کرده و او از نظر فکری و جسمی به بلوغ کامل رسیده است. همچنین تصمیمی که در این بازه فرد برای انجام جراحی زیبایی بینی می گیرد از سر احساسات و شرایط دوره بلوغ جوانی نیست و پوست حالت کشسانی و الاستیک خود را حفظ کرده است.

کمترین سن برای انجام عمل بینی در دختران 16 سالگی و در پسرها 18 سالگی می باشد، البته رسیدن به بلوغ کامل در هر فرد متفاوت است و جراح برای انجام جراحی زیبایی بینی باید تمامی اجزا صورت را جهت رسیدن به بلوغ کامل فرد بررسی نماید. اگر پس از بررسی جراح بینی این تشخیص را داد که رشد غضروف های بینی متوقف شده است می تواند فرد اقدام به رینوپلاستی کند

 

امروزه جراحی بینی طرفداران بسیاری به خصوص در میان خانم ها به خود اختصاص داده است. در حال حاضر جراحی بینی فانتزی یا عروسکی نیز مورد توجه برخی از خانم ها قرار گرفته است، به همین منظور در این مقاله با ما باشید تا اطلاعات مفیدی از این نوع مدل بینی کسب کنید.